Pokaz TOMAOTOMO #DESIRE

21 kwietnia Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję TOMAOTOMO #DESIRE. Na wybiegu dominował ekskluzywny minimalizm, w którym projektant odważnie zestawił proste w formie projekty z efektownymi i bogato zdobionymi tkaninami. Głównym partnerem pokazu był HTC, producent między innymi telefonu DESIRE EYE, który jest ulubionym gadżetem projektanta.
#DESIRE to już trzeci autorski pokaz Tomasza Olejniczaka. Pierwsze swoje kolekcje projektant prezentował w trakcie Fashion Week Poland. Od jego debiutu w świecie mody minęło pięć lat. W tym czasie kobiece projekty TOMAOTOMO pokochało wiele pań, także tych rozpoznawalnych i znanych z mediów.
#DESIRE to hołd złożony kobiecie. Kolekcja jest inna od poprzednich, ale nie jest pozbawiona charakterystycznych elementów, które tworzą tożsamość TOMAOTOMO. Na wybiegu zobaczyliśmy proste, ale jednocześnie bardzo luksusowe sylwetki, z uwagi na wykorzystane bogato zdobione tkaniny. W kolekcji dominują jedwabie, delikatne muśliny, koronki z perłowymi koralikami, cekinami oraz połyskującymi w świetle kamykami Swarovskiego. Nie mogło zabraknąć także skór, które stały się już znakiem rozpoznawczym marki.
Kolorystycznie w kolekcji dominują czerń i śmietankowa biel, które projektant przełamuje intensywnym fioletem. Po raz pierwszy też na wybiegu TOMAOTOMO pojawiły się printy.
#DESIRE to kolekcja dla kobiet poszukujących nietuzinkowych rozwiązań, które chcą się wyróżnić w tłumie minimalistycznych stylizacji dominujących na naszych ulicach. Projektant udowadnia, że nawet prosty, casualowy styl zasługuje na trochę błysku i bogactwa, a do tego w połączeniu w wyjątkowym smartfonem tworzy nierozerwalny look.
W kolekcji obok sylwetek kobiecych pojawiły się też męskie: krótkie spodenki, efektowne koszule, bluzy i kurtki typu bomber.
Głównym partnerem pokazu TOMAOTOMO #DESIRE był HTC, producent linii Desire, w tym wodoodpornego telefonu DESIRE EYE z dwoma aparatami 13 Mpx, mocnym dźwiękiem, mikrofonem tłumiącym zakłócenia oraz modną dwukolorową obudową.
Uzupełnieniem stylizacji pokazu były buty WOJAS. Wyraziste makijaże modelek stworzyły wizażystki marki INGLOT, a fryzury stylizowała marka WELLA. O nastrój gości pokazu zadbały marki MARTINI oraz CORNELIUS. Modelki na backstege’u przez cały dzień wspierała marka OSHEE. Partnerem pokazu było też BOOKSY, modna aplikacja do umawiania wizyt beauty.
Kolekcja TOMAOTOMO #DESIRE już wkrótce dostępna będzie w salonie TOMAOTOMO w centrum Plac Unii City Shopping oraz butiku on-line na www.tomaotomo.pl.