Nowi klienci MIRACULUM

MIRACULUM sukcesywnie odbudowuje dystrybucję. W ostatnim czasie do grona klientów spółki dołączyły sieci: Tesco, Hebe, Daily oraz Piotr i Paweł.
Szacuje się, iż pozyskani ostatnio nowi klienci między innymi Tesco, Hebe oraz Piotr i Paweł, wygenerują na podstawowym asortymencie dodatkowo około 2-3 mln pln sprzedaży rocznie. MIRACULUM liczy na rozszerzenie oferty w całym kanale nowoczesnym w kolejnych kwartałach. Jednocześnie w 3 kwartale br. spółka planuje pozytywnie zamknąć, trwające już od kilku miesięcy, negocjacje handlowe z kolejnymi partnerami z kanału nowoczesnego o łącznym potencjale 4,5 mln pln rocznie.
Rozwój dystrybucji w kanale nowoczesnym to jedno z najistotniejszych zadań do zrealizowania w planach spółki na lata 2014/2015. Wzrost zaufania do spółki, a co za tym idzie nawiązana współpraca z nowymi klientami w handlu nowoczesnym, możliwa jest dzięki zmianom wprowadzonym w ramach restrukturyzacji zapoczątkowanej w grupie MIRACULUM w grudniu 2012. Od tego czasu spółka nie tylko zracjonalizowała swoją strukturę oraz zminimalizowała koszty, ale przede wszystkim wprowadziła szereg istotnych standardów i procedur, które zoptymalizowały sprawność logistyczną spółki. Jeszcze na początku zeszłego roku service level GRUPY MIRACULUM był na poziomie nieakceptowalnym przez większość klientów. Za pierwsze 5 miesięcy 2014 roku service level przekracza 98 proc. Aktualnie MIRACULUM jest w stanie sprostać oczekiwaniom każdej sieci handlowej.