Izzy Bike laureatem konkursu Think Big

Prawdziwe zmiany i rewolucje nie muszą być domeną wielkich firm wspieranych ogromnym kapitałem. Oryginalny pomysł, ciężka praca i nowatorskie podejście to najważniejsze elementy, które składają się na sukces w biznesie. Dowodem na to jest zwyciężczyni konkursu Think Big, Marta Jurek i jej projekt roweru bez łańcucha Izzy Bike.

Do konkursu organizator zaprosił firmy, które już aktywnie działają na rynku i funkcjonują w rzeczywistości biznesowej. W pierwszym etapie konkursu należało opisać swoje dotychczasowe osiągnięcia oraz innowacyjny pomysł, który pozwoliłby na rozwój biznesu. Spośród wielu interesujących zgłoszeń zostało wybranych do finału kilkadziesiąt najbardziej inspirujących propozycji. Pośród nich uwagę zwracała koncepcja komercjalizacji roweru bez łańcucha IzzyBike. Jego wynalazcą jest pan Marek Jurek, ale to jego córka Marta, postanowiła zrobić z tego biznes:

„Wszystko zaczęło się od wyjazdu mojego taty do Hamburga, po którym poruszał się klasycznym rowerem, ale okazał się on niepraktyczny ze względu na swoje gabaryty. Wtedy tata wpadł na pomysł stworzenia wygodnego roweru bez łańcucha, który można składać. Gdy on pracował nad projektem, ja właśnie szukałam dla siebie miejsca w biznesowym świecie, więc ten pomysł spadł mi z nieba. Kiedy rower został ukończony, wiedziałam już, że zajmę się jego oprawą marketingową. IzzyBike wskazał mi drogę zawodową”.

W finale, los dziesięciu najlepszych pomysłów na biznes, leżał w rękach jury, które zdecydowało ostatecznie, że to właśnie Izzy Bike dostanie nagrodę główną w postaci 40 000 złotych. Zwyciężczyni konkursu Think Big, Marta Jurek, wierzy, że wygrana pozwoli na wprowadzenie jej innowacyjnego produktu na rynek i odniesie spektakularny sukces. Jesteśmy przekonani, że tak się stanie, gdyż posiada wszystkie wymienione wyżej cechy.

Organizator konkursu firma UPC Biznes od lat wspiera przedsiębiorców oferując im wysokiej jakości usługi telekomunikacyjne.

„Przez lata współpracy z firmami przekonaliśmy się jak ogromny potencjał kryje się w ich pomysłach na biznes. Tak narodził się pomysł organizacji konkursu „Think Big”. Naszym celem jest wsparcie tych przedsiębiorców, którzy mają globalne ambicje i chcą je zrealizować wspólnie z nami”. Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.

Pierwsza edycja konkursu za nami, ale organizatorzy już zapowiadają następne. Co ważne, Think Big stał się inspiracją dla spółek Liberty Global w innych krajach. Mali przedsiębiorcy znaleźli się pod dobrą opieką.