Rusza kampania Degustino

7 listopada br. ruszy pierwsza, ogólnopolska kampania Degustino. Spoty dedykowane wybranym smakom konfekcjonowanych kiełbasek emitowane będą na antenach telewizji ogólnopolskich jak i na wybranych kanałach tematycznych. Nowości z Chrzanowa promowane będą także w największych stacjach radiowych.
Celem rozpoczynającej się właśnie kampanii jest wsparcie wprowadzenia produktów na rynek.
Degustino to pierwsza linia kiełbasek premium dla prawdziwych koneserów Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Swój wyjątkowy smak zawdzięczają doskonale przygotowanym recepturom i odpowiedniej kompozycji przypraw. Degustino są pasteryzowane jak dawniej przetwory domowe, co gwarantuje naturalność i właściwości odżywcze. Charakteryzują się także wyjątkową mięsnością – zawierają nawet 93% mięsa. Kiełbaski Degustino nie zawierają glutenu, fosforanów ani glutaminianu sodu, a dla wygody konsumentów, zostały pozbawione osłonki.
Spoty reklamowe prezentują trzy smaki konfekcjonowanych kiełbasek: śląską, z szynki i KIDS z fileta kurczaka. Filmy o długości 30 i 15 sek. można będzie zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich i popularnych kanałach tematycznych. Przysmaki z Chrzanowa promowane będą także poprzez spoty radiowe w największych stacjach radiowych , jak i regionalnych.
Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja Henyo Behrendt. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus.

https://www.youtube.com/channel/UCSbVQrYzsI1b6pOHdQ7ZUgA